forever u <3
About Entry Affiliates Twitter Die Hard Fan
NEW !~
Thursday 25 April 2013 • 02:04 • 0 comments
Photobucket

Assalamualaikum semua. dah lama aku biarkan bersawang blog ni. rasenya dekat setahun dah. sbb las entry aku pasal keputusan UPU kan. dah sem 2 dah aku kat UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA. alhamdulillah. bnyak kenangan pahit manis kat ukm nie yg aku dpat tempuhi. hihik. actually tatau kenapa hari nie tetiba aku rajin nak mengupdate blog nie. maybe sebab hari ni takde kelas. jadinye aku tatau nak buatpe. aku pon on laptop, then g usha blog aku dan tuka baju blog aku nie. OMEI tak? haha korg nak aku cite ke life aku kat ukm ni? takde ape yg menarik sangat. mcm korang jugakla duduk universiti kan.

takde ape nak ckap, kbye. nnti if ade cite best i cite okey !~ muahaha.



rindu mak, abag adik :( 

p/s : doakan abah saye, en kamaruddin sihat ye kawan2. tak sabar nak balik minggu depan.



PAST
Hello;
Hi *wave hand* Saya gemuk dan pendek ! Saya omeii angat ! KBYE <3
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
i love u ! yes just u! <3 <3 <3
  • KEPUTUSAN UPU
  • novel baru :D
  • kisah name+tkot kputusan upu+crush
  • saket ati , geram ngan adekku sayang
  • perjalanan hidup
  • sahabat adelah segalenye :)
  • anak sayang cik din & puan ita
  • A26 dihatiku ♥♥
  • ^^
  • surat untuk suamiku :)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome